Sponsored

Geeda

Salam semua.....

Hari ni nak citer skit kenapa saya sedih sangat.....sebabnye Fara dah stop menyusu badan....hari ni dah masuk 8 hari Fara tak minum susu badan....sebelum ni kalau time nak tido jer Fara mesti peluk mama dia sambil menyusu badan...skang ni tak lagi...kalau dia nak tidur mesti dia cari teddy bear putih dia...peluk2 teddy bear 5 minit pastu tertidur dengan teddy bear....
Rasa sedih la plak....macam mana tak sedih, dah 2 tahun 9 bulan saya susukan Fara... Alhamdulillah rezeki Fara...dapat minum susu ibu sampai 2 tahun lebih....

Ha....nak tahu tak macam mana cara saya ceraikan susu badan...saya guna handyplast...betul ker ejaan ni... nak dijadikan citer minggu lepas jari saya luka kena pisau...berdarah la skit...saya tampal ngan handyplast....saya perasan muka fara macam ngeri semacam jer tengok darah kat jari mama dia... pastu malam tu masa Fara mintak nak susu badan...saya cakap ngan fara puting berdarah sebab kena gigit ngan fara....pastu saya suruh fara tolong tampalkan handyplast kat puting kononnya luka berdarah....berlakon la wat mcm sakit....start ari tu terus x mintak susu mama dia....kalau dahaga jer dia mesti minta susu botol.....

Walaupun saya agak sedih bila bercerai susu ni....tapi saya cukup puas kerana telah menyusukan Fara selama hampir 3 tahun....skang ni saya dah payah bangun malam2 bagi susu badan kat Fara....pinggang pun dah sakit akibat mengiring bagi susu malam2.....










Labels: , edit post
5 Responses
  1. whatever Says:

    co0 cweet...
    but she c0o cute like the mama...
    huuu...
    comelnyerw teddy bear...
    nak satuu...
    lau wat bantal pluk kan syok...
    haaa...
    :-D


  2. huraiyah aina kristina Says:

    eee...
    cutenyew fara wak2 bru lhir...
    cute cgt...
    x k"tinggalan teddy bear..
    comel laa teddy bear...
    besar lak 2...
    comel teddy bear mcm fara...
    huuu...
    haaa...
    nak2 1 teddy bear...
    hemmm...
    :-(


  3. huraiyah aina kristina :-) Says:

    supernavo comel laa...
    lina pun comel...
    amboi b"gayanyerw mcm modal lark...
    akak ngan adik pun comel gak...
    perw nme nyerw???
    leh ngorat???
    haaaa...
    :-D


  4. huraiyah aina kristina :-) Says:

    akak adik...
    perw nme???
    no fon???
    tinggal kat nerw???
    haaa...so cute...
    waaaaa...


  5. huraiyah aira kristina :-) Says:

    oh nyerw lina tnyerw modal x kan???
    emm jwpnnyerw...
    modal cgt2...
    krjerw nerw???
    yela...
    nak join gak...haha
    kan akak ku cyg...
    haa kak aina...
    haaa


Post a Comment