Sponsored

Geeda
























Alhamdulillah.....

Berkat keredhaan Allah swt, kami akhirnya diijabkabulkan pada 28/11/2003 setelah mengikat tali pertunangan selama 2 tahun.

Masa aku kawin ni aku last semester kat UTM, hehe...blajo x abih lagi dah gatal nak kawin..dah sampai seru agaknya..

Sampai ke saat ini aku cam x percaya jer dari cinta monyet ke cinta kampus akhirnya ke jinjang pelamin...Masa aku kenal dia dulu2 x pernah la plak tanam cita-cita nak kawin ngan dia. Emm..alih2 bila dah lama kenal tu macam x sanggup la plak nak kehilangan dia walau sesaat cuma...inilah dikatakan panahan cinta..kui..kui..kui...


Masuk tahun 2009 ni...hitung2 hari dah 6 tahun aku kawin ngan dia...cam baru semalam jer kenal. Korang doakan lah agar perkahwinan kami bahagia & kekal hingga ke hembusan nafasku yang terakhir...AMIN...
0 Responses

Post a Comment