Sponsored

Geeda

Bulan julai ni banyak betul dugaan yang aku hadapi.....dugaan sungguh...

Suamiku selalu aje sakit dan berulang kali masuk wad dalam bulan 7 ni aje. Yang paling teruk pada 24.7.09 la, mak mertuaku plak demam menggigil2. Hantar kat hospital Pasir mas kena tahan seminggu lebih jugak lak sebab kena demam CIKUGUNYA...Abang ipar aku yang hantar mak mertuaku kul 4 pagi coz menggigil2 kuat sangat.....Nak dijadikan cerita, suamiku plak x boleh risau sangat...bila tahu jer mak dia sakit kena tahan plak kat wad...terus dia plak yang sesak nafas sampai kejang badan mungkin risaukan mak dia sangat..bergegas2 la aku tepon mak aku suruh datang ambik fara and aku terus bawak suamiku ke hospital pasir mas...nasib baik masuk wad kecemasan sampai petang jer....kira masuk wad dihospital yang sama ngan mak dia la...

2 hari lepas keluar wad pasir mas..suamiku kena tahan plak kat hospital perdana kota bharu...lama lak tu 3 hari 2 malam...

dugaan...dugaan....


ni gambar aku curi2 ambik masa dia tido. ni kat wad hospital perdana,kesian aku tengok wayar sana sini...kena masuk air lagi....oksigen lagi...




ni plak kat wad kecemasan hospital pasir mas...lepas suntik ubat,test darah ngan jantung terus boleh keluar...alhamdulillah x der masalah jantung....
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment