Sponsored

Geeda
bbq ayam yang aku buat...abaikan tarikh...salah set tarikh kat kamera plak...haha...


lokam/tijah bakar guna portable gas yang aku baru beli sebelum bertolak pegi picnic...


aksi lepak2 Fara ngan Papa....


posing depan tasik kat pantai tujuh...


bersama anak2 buah...ni baru separuh jer...emmm...rasa macam dah tua lak...


sebelum balik, sempat lagi posing...


berselera sungguh makan...


senyum skit fara....masamnyer...


say peace!!!


Jumaat lepas kami gi picnic ramai-ramai... pegi picnic kat pantai tujuh jer...x jauh pun....kami pegi 2 buah kereta, 2 buah mpv... best... macam x nak balik jer...lain kali nak kumpul ramai2 cam ni lagik ler...tapi nak picnic tempat lain la plak...hehe... ni la bestnye dok kat kampung...semua adik dapat berkumpul skali...kalau kat kl dulu...gi picnic pun berdua jer sebelum ada si Fara ni...


Cerita bab makanan masa picnic plak...Kakak ipar aku ada yang buat sandwich, puding, mihun goreng, nasi putih ngan ikan gulai kuning pun ader...aku buat bbq ayam...pastu abang ipar aku beli lokam yang besar2 tu...bakar makan ngan pencicah...tapi aku makan satu jer...tekak aku x boleh nak terima la plak lokam yang besar2 cam tu...terasa macam kiat-kiat jer isi lokam tu...orang lain aku tengok macam berselera jer...
Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment