Sponsored

Geeda
Assalamualaikum.....

Lama sungguh kan aku tak ke udara...nak kata sibuk dengan kerja kat pejabat...hemmm...memang tak mungkin la sebab aku ni surirumah sepenuh masa....

Ada banyak sebab kenapa memang x sempat sangat nak update blog aku ni...meh nak citer...

  • sebab pertama kerana skang ni musim panas yang teramat kat Kelantan ni...rasanya dah dekat sebulan x ujan...yang lagi parah air telaga kat umah kami kering...so x der air...banyak keje terbengkalai...nak duduk depan pc lagi la x sanggup dengan keadaan yang teramat panas ni...x selesa sangat...
  • lagi sebab skang ni banyak sungguh drama best kat TV3...aku ngan hubby layan semua drama...start ngan citer indon kul 2 kat TV3..pastu citer Filipina plak kul 3...pastu Musang Berjanggut plak..pastu Adamaya plak...hemm...mana sempat nak mengadap pc...asyik mengadap TV jer memanjang...
  • sebab yang paling utama mestilah FARA yang nak menyibuk sama masa aku nak guna PC... walaupun dia dah ada laptop mainan dia sendiri...masih lagi dengki kalau tengok mama dia guna pc...
Banyak2 drama yang aku follow drama Filipina ni yang aku paling suka...sebab....HERO dia punya la hensem...x berkelip mata aku tengok hero dia...my hubby asyik membebel jer kalau aku x berkelip mata dok mengadap hero filipina ni...cemburu la tu...ala...x kan dengan pelakon pun nak cemburu...hahaha.....



2 Responses
  1. SyaNa_SaN Says:

    hahahhaha.. hensem sangat ker hero citer tue nikg sampai poknik nk kena jeles?? wihee

    layan adamaya jer.. wihee


  2. geeda Says:

    hemmm...ensem sangat...bagi mata nik g la...jatuh cinta sekali lagi nik g...walaupun dalam khayalan jer...hahaha

    adamaya pun best gak...tapi sakit ati tengok si Dani...ego sungguh...


Post a Comment