Sponsored

Geeda
ASSALAMUALAIKUM....

Emm...rasanya masih tak terlambat lagi aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN kepada semua...Amacam...best tak raya tahun ni...

Bagi aku raya tahun kurang meriah la untuk aku ngan suami...coz kami just dok umah jer..nak pergi beraya tak dapat sebab suamiku lum sembuh lagi...so kami hanya menunggu tetamu datang kat umah jer la...

Yang meriah beraya tahun ni CIK FARA jer la...beraya sakan dia ngan makcik2 dan sepupu sepapak dia...sampaikan sunyi aku ngan suami kat umah gara2 ditinggalkan anak gadis sorang ni...tiga hari berturut-turut dia keluar beraya...
FARA ni kalau dah keluar berjalan ngan makcik dia memang lupa la ngan mama papa dia ni.....



tengoklah...punya la hepi dia bila dah dipakaikan baju raya...gambar ni ambik pagi raya kedua...siap2 jer pakai baju cik yu dia datang ambik bawak dia pergi beraya...kul 9 malam baru dihantarnya fara balik...beraya sakan..



emm...ok tak mama...dah cukup cun tak!!!... mungkin macam tu kot fara nak tanya aku... kui..kui...kui...



fara ngan suna


fara, suna, tasha ngan zakwan dipagi raya...

Labels: edit post
0 Responses

Post a Comment