Sponsored

Geeda
GERAMMMNYEEE....

nak tahu kenapa yang aku geram sangat ngan celcom ni...ada ke patut semalam tiba-tiba aje sampai SMS kat aku yang berbunyi begini:

"ANDA TELAH MENDAFTAR UNTUK SERVIS HARIAN METRO. YURAN: RM5/BULAN. RM5 TELAH DITOLAK DARI AKAUN ANDA".

tak ke pelik tu, tiba-tiba je potong kredit aku rm5. Padahal aku x pernah daftar pun servis harian metro ni...yang lagi aku geram, kot ye pun nak tolak kredit sepatutnya CELCOM kenalah sms pelanggan terlebih dahulu setuju atau tidak untuk mendaftar kan. tapi yang pasti memang aku x pernah mendaftar..

pastu aku pun call lah costomer servis CELCOM ni, tapi dia kata memang x boleh buat apa la. kredit memang x dapat balik, cuma aku boleh stopkan aje dari ditolak kredit lagi untuk bulan depan...

aku rasa sistem CELCOM tengah gila la skang ni...mungkin nombor orang lain yang aktifkan servis harian metro ni, tapi dia tertolak kredit aku..kalau sms dari harian metro ni sampai hari-hari ok la jugak...tapi x de sampai pun berita pasal akhbar ni kat aku...kira tolak kredit sia-sia je la ni....

hampehhh kan....
0 Responses

Post a Comment